głośne chodzenie silnika ,terkotanie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Tomasz Staniuk
    Classic
    • 2013
    • 14

    głośne chodzenie silnika ,terkotanie

    Tylko przy naprawie mogli zamienić strony wiązki. To prosty system. Z przodu masz czujniki? Jeśli tak, czy działają prawidłowo?
  • wow
    Ambiente
    • 2011
    • 227

    #2
    głośne chodzenie silnika ,terkotanie

    konia zrzedem dla tego co mi powie co to moze byc
    podczas jazdy słychat terkotanie jedynie wtedy kiedy odpuszcze gaz i pedem samochodu, drugi objaw na wolnych obrotach słychac takie terkotanie!
    1 czy to moze byc poadajacy wtryskiwacz
    2 czy to moze uszczelka pomiedzy koletorem wydechowym nie wiem jak to jest w skodzie
    ,spradzajac w vcds nie ma zadnych bledów, silnika jakies inne błedy
    3niedawno wyzasie nie zmieniałem swiece czy to miesiac temu moze od tego , ale nie ma zadnych bledow, w kompie
    3 czy poprostu za cieplo 25 stopni ,wentylatory w tym czasie nie chodzily
    wow wr............

    Komentarz

    • Kicer
      Ambiente
      • 2011
      • 217

      #3
      Jak na wolnych obrotach coś głośno terkocze. To proponuje spojrzeć na osprzętu. Czy jego napinacz nie hałasuje (bardzo wyraźnie to słychać). Jak słyszysz to po stronie właśnie paska osprzętu z okolic napinacza to ściągnij pasek i zoczac z czy działa sprzęgło alternatora. W jedną strone powinno przepuszczać w drugą strone powinno napędać alternator. Jeną ręką trzymaj za kółko, a śrubokrętem przekręcaj za wirnik (tylko bez przesady co by nie pokrzywić tam nic....

      Pozdrawiam MArcin
      Skoda... Hmmm... No jak się niema co się lubi, to się lubi co się ma...

      Komentarz

      • ernestowski
        Ambiente
        • 2012
        • 228

        #4
        Zamieszczone przez Kicer
        Jeną ręką trzymaj za kółko, a śrubokrętem przekręcaj za wirnik (tylko bez przesady co by nie pokrzywić tam nic....
        Bez przesady, wystarczy w odpowiednią stronę energicznie zakręcić kółkiem pasowym, a potem go zatrzymać. Po zatrzymaniu kółka, wirnik alternatora powinien się kręcić, a na kółku nie może być czuć drgań czy szarpnięć

        Komentarz

        Pracuję...